adamaya

adamaya

my little_ syurga

my little_ syurga
yang ni ler keluarga ku yg kecik..org kata...cukup bg ku walau sederhana tp aku bahagia...xdpt diganti dgn semua harta di dunia...bila dgn family...hati akan sentiasa HAPPY jer..walau xder owg yg terima kita kerana xberharta tp family sentiasa terima kita seadanya, so bila rasa sudah cukup & kembali kepangkal jalan...pulanglah ke keluargamu..amin~
My photo
bukit mertajam, penang, Malaysia
me ~ibu kpd 2org anak2 yg comey, ~isteri to my beloved husband.. ~im 26, ~fulltime housewife, ~like belajar new thing ~amik gambar ~+ i love to read comic. ~+++n making new frez.. like to be my frez.. ~ym s9r12@yahoo.. love u ol

~just me

pose perasan...huhuhuhu














Monkey Iconjust u and i ...still falling in loveMonkey Emoticon



Monkey Winks Cicimuka xmandi ni...tadi gi servis kete ...hehehehehe..kena heret ngan mat sebelah ni katanya...nak ajak bekpest jer..Monkey Winks gream btoi...rupanyer siap g wat tayar n cuci kete sekali.. Monkey Icons...owang xmandi lagi...errrr...punya nasib xbaik...dok bekpest tadi...


boleh air teh o ais tu tumpah...aduhhhhhh...penuh satu kerusi aku air.., da lah aku dok bersila. atas kerusi....bayangkan macam kolam jer...huhuhu...
Monkey Winks Monkey Emoticons

malu pun ader..hahahahaha..

nasib ler pakai suar trex kalis air...xbasah tu...kering...terer btoi..

xrugi beli...kikikiki...huby ku still xbwk aku balik...mentang kering...diheret nyer pi repair kete..

hehehhehe...lawak btoi..
esok nak sia p2 g cameron ni...
dok kemas2 barang...baju2 anak2 ni...

bye...nanti sambung lik ok...



1 comment:

mRs '9rS said...

test setting tmpt komen...

Related Posts with Thumbnails