Graphics Graphics Graphics Graphics Graphics Graphics Graphics Graphics

adamaya

adamaya

my little_ syurga

my little_ syurga
yang ni ler keluarga ku yg kecik..org kata...cukup bg ku walau sederhana tp aku bahagia...xdpt diganti dgn semua harta di dunia...bila dgn family...hati akan sentiasa HAPPY jer..walau xder owg yg terima kita kerana xberharta tp family sentiasa terima kita seadanya, so bila rasa sudah cukup & kembali kepangkal jalan...pulanglah ke keluargamu..amin~
My photo
bukit mertajam, penang, Malaysia
me ~ibu kpd 2org anak2 yg comey, ~isteri to my beloved husband.. ~im 26, ~fulltime housewife, ~like belajar new thing ~amik gambar ~+ i love to read comic. ~+++n making new frez.. like to be my frez.. ~ym s9r12@yahoo.. love u ol

kenangan gusti with my adik..hahahaha

maseh muder...kuang kuang..

kisah ni jadi masa haku dok bertunang lagi dgn laki aku...hahahaha...kes nyer aku nak nasihat adik haku but...budak laki bukan nyer nak dengar..aper lagi masing2 naik angin...bertumbuk ler haku ngan adik haku...giler...mase tu badan haku mcm lidi...n ader haku gagah perkasa...

bengang bila teringat...sedih bila haku dipulaukan dan disalah kan lagi...parent ku plak menyokong adik ku...

pecah mulut beb...hahahahaha..


sian kat haku...hehehehehehe


mat tu da ler hentak aku sekuat hati...lepas tu dia plak yang nangis mengalahkan pompuan..hehehhehe....aku pun nangis...tapi aku kuar nangis kat luar umah...hehehehe sambil tepon bakal laki aku...aku bukan marah kena hentak...but me terkilan bila parent aku sebelah dkt adik aku...

padahal dia silap....



memang dari kecik haku dan adik haku sering gaduh ..tp bukan pasai per...mat tu memang panas n keras paler...dulu dia kecik...haku selalu menang...but skang..dia dah besar n tinggi...xmampu da haku lawan...hehehe

hahahaha....haku dulu before kawen still dendam ngan dia...but lepas ni...xder dah...(lantok ler ko nak jadi aper...hahahahahaha)

but walau haku marah...me tetap sayang my family
Related Posts with Thumbnails