adamaya

adamaya

my little_ syurga

my little_ syurga
yang ni ler keluarga ku yg kecik..org kata...cukup bg ku walau sederhana tp aku bahagia...xdpt diganti dgn semua harta di dunia...bila dgn family...hati akan sentiasa HAPPY jer..walau xder owg yg terima kita kerana xberharta tp family sentiasa terima kita seadanya, so bila rasa sudah cukup & kembali kepangkal jalan...pulanglah ke keluargamu..amin~
My photo
bukit mertajam, penang, Malaysia
me ~ibu kpd 2org anak2 yg comey, ~isteri to my beloved husband.. ~im 26, ~fulltime housewife, ~like belajar new thing ~amik gambar ~+ i love to read comic. ~+++n making new frez.. like to be my frez.. ~ym s9r12@yahoo.. love u ol

hari yg bosan

 

wah bosan nyer muka aku..hehehe...ni bukan gambo today,
ni main cekup jer yg sblom2 ni...punya gambo...macam nenek kebayan da pun ada...hehehehe....xkan nak selalu comei...btoi x...biarla...wajah tu asli..{ni my abg le ambik gambo...tu pasai haku tunjuk muka 50sen ni...hehehehe}


nak tulis ke tak..nak tulis ke x...bosan nyer aku...yer la...hari2 dok umah ...nak ckp aper laie xder mender yg bole nak citer...hehehehe..tapi xbosan sgt ler pasai ada anak2 bole nak layan...hehehe...still bz...wat page for jual2 barang tu...mana nak sempat...bila dok diam2...anak2 merengek2...lepas kul 5 plak dok senyap2...suami plak balik...kena la jamu air kopi ka milo ka...hehehehe...cian dia keje 1 hari kan.

tapi sebenarnyer nak membodek ajak pusing2 dalam kete..hehehehe..."alah...abg,xberenti shopinmall pun xper...,i n anak2 nak dok dlm kete jer.." hehehehe...

yer la dok perumahan kuaters ni...sunyi jer...pas tu jiran2 semua baya mak kita ...aper yang bole disembangkan...tu pasai aku dok depan pc 24/7 hehehehe...

tapi da bgtau suamiku ler...mintak izin dulu..kikikkiki...

ok ler...lepas ni nak pi antar p
lappy ni pi servis jap..ntah haku xpaham...window upgrade sendiri lepas tu kata nyer xle install...jadi berat lappy hakunyer..bosan tgk dkt shut down tu ade tanda update...tutup bukak...still ad tanda tu...hish..geram btoi....

tadi abg ku call katanyer nak pi shoppin ngan bos plak..."bos dia ajak pi tgk perabot, pasai bos baru pindah here...hurm...mengadap dinding lagi haku..hehhehe..

kat ruang tamu haku plak dok ketuk ktak ktok ktak...pasang plaq..hehehe...kemarin pasang aircond 2hos power...panas...panas....heheheheheh

thank,
sara

Related Posts with Thumbnails